Sunday, November 7, 2010

Tagged!: Entri-entri yang disukai (Favourite Entries).

Terima kasih kepada saudari faizura rahman kerana sudi tagged saya, kira blog adik-beradiklah dengan izuan rahman kot, hehe. Ok, inilah review blog saya:

5 entri-entri yang paling best dan sebabnya:

  1. Siri Cerpen 'Kemboja yang Berguguran': Ini adalah cerpen saya yang pertama terbit di akhbar Berita Minggu. Sangat mengujakan. Kira debutlah, hee. Namun judulnya sudah ditukarkan kepada Daun Zaitun pun Berguguran.
  2. Siri Sajak 'Terbang': Juga kerana sajak 'Terbang' satu dan dua menjadi antara sajak pertama saya yang terbit di akhbar Berita Minggu.
  3. Bukti Kekuasaan ALLAH SWT: Entri ini menceritakan perihal penemuan sebatang lagi sungai di dasar sebatang sungai. Membuktikan bahawa ALLAH SWT mampu melakukan apa sahaja yang dikehendaki-Nya. Entri ini saya tulis dalam bahasa Inggeris.
  4. Cara Pegang Kamera DSLR: Ini merupakan antara entri terawal saya yang menyentuh tentang teknik fotografi dan editing gambar. Untuk pengetahuan, saya memang suka fotografi dan videografi. Kalau (ehem-ehem) kalian like page saya di Facebook, kalian dapat lihatlah. Hehe.
  5. Glorious: Saya sukakan bait-bait kata seperti ini. Bacalah ya! =)

Tag rakan-rakan blog anda yang baru saja update semasa anda post kan entry ini (tidak termasuk saya):
Mereka yang terpilih untuk saya tag ialah:

No comments: